9 ay boyunca bu forumda çok bilgiler edindim. Dertlestik bilgi aldık sorular sorduk güzel bir platformdu. Çok şükür ki 28 Haziran pazartesi 08.25 te kızım doğdu. İkinci gebelikti ilki de gebelik tansiyonundan ötürü seseryan olmuştu. buda mecburi sezeryan oldu. 38+3 e gün vermişti doktorum. Sabah 6.5 ta hastaneye gittik yatisim yapıldı önlük giy serum tak nst vs derken 8 de ameliyathaneye indirdiler çok heyecanlandım ama hastane ekibi sağolsun çok çok guleryuzluydu çok rahatlattilar. Anestezi doktoru belden ignemi yaptı 5 dk ayağıma karincalanma geldi ve uyuşmuş doktorum geldi başlamışlar bile 😁 5 dk içinde kızımın ağlamasını duydum inanılmaz bir andı. Getirdiler yanağıma koydular öptüm kokladım onu yukarı çıkardılar. Daha sonra beni de zaman geçsin dinlen dediler hafif uyuttular. Ameliyat bitmesine kısa bir süre kala uyandım doktorumla konuştuk. Sonra kendime geldim ve odama çıkardılar. Herşey çok güzeldi. Yüzüm hep güldü şükür. Odaya çıktık üstümü giydirdiler altı hemen giydirmiyorlar örtü serip bez vs takıyorlar hiçbir işlemi hissetmedim zaten ayaklarım uyustugu için. Bebisi getirdiler hemen emzirmeler vs başladı sütüm henüz tam gelmedi ama pes etmek yok devam. İnşallah gelecek. Demem o ki spinalden korkmayın hiç korkulacak birşey yokmuş gerçekten forumları okur korkardım ama korkulacak hicbirsey yokmuş. Genel anestezi ile ameliyat olduğumda felaket gibi gelmişti herşey uyandığımda hissettiğim acılar vs çok zordu. Belden olmanızı tavsiye ediyorum. Kahve kayısı kompostosu bitter vs kullandım çok şükür ne bel ağrısı ne baş ağrısı olmadı. Sadece yel girdi sol omzum ve sırtıma beni çok zorladı. Çok şükür evimizdeyiz darısı bütün hamile arkadaşların başına inşallah 🥰🥰💕