Kızlar merhaba, ben hilal bayrama gidiyorum kızımıda onunla sezaryen doğum yaptım. Nasipse şimdi normal doğum istiyorum (ssvd). Ama hilal hanıma henüz gebeliğim çok yeni olduğu için soramıyorum ssvd yapıyor mu diye burda belki bilen çıkar yapıyor veya yapmıyor diye bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Her kontrol öncesi doktorumu değişicem diye gidiyorum ama odasından ayrılırken çok tatlı doktorum bırakmıcam modunda çıkıyorum kafam çok karışık😅