Ikincimelek Bende iki gun once ogrendim 25le sabh kan verdim..yarn sonuc alcam insallh yükselmistir..herkesin bebisi saglikla gelsinnn💕
Keskinn07 Penny08 ben öğrendiğimde 30.7 ydi canım en son ptesi verdim 331 cıktı smdı daha yukselmıatır diye umuyorum
Keskinn07 confundo adet günü 331 cıktı suan daha yuksek tir de ayın 5 gidicem doktora 3 kere kan verdim güzel ilerliyor
Aslihan11 Ikincimelek merhaba benim kasıklarım ağrıyor 1 haftadır ay başıma daha -0 gün var şimdi wc gittim pembe renk bir damla leke gibi pembelik olmuş olan varmı aranızda
Ikincimelek Aslihan11 bilemedimki cnmbebek isteyince gelen her lekeden kandan korkun ..yerlesme kanamasi hic yasamadm ben.. gecen ayda kimyasal yasadm.. bu ay hileym suan cok yeni ..hepimiz icin hayirlisi