Arkadaşlar son adet tarıhı 29 Mart ama hastane düzeltti 24 Mart yaptı çünkü ilk zamandan beri gelişimi önde gidiyordu bigün tam 14+0 olduk ultrasonda 14+3 çıktı normal mi bu durum ya şaştım kaldım bir kaç kontrol daha bekleyelım adet tarıhını tekrar degıstırebılırız dedıler önden giden var mı bu arada bebegım erkek