Emrevildan 20 haftalık gebeyim. Hiç ilaç kullanmak istemiyorum ama idrar yollarımda enfeksiyon çıktı doktor sef1 antibiyotiğini verdi içim hiç rahat değil acaba zararı olurmu diye düşünüyorum bunun yanında gynoferon, devit-3, regenesis vitaminini kullanıyorum bu kadar ilaç kafamı karışmıyor açıkcası 😔
maat Emrevildan Kullanmazsan enfeksiyon bebeğe zarar verir. Bazı antibiyotikler hamilelikte de kullanılıyor. Doktor zarar vermek için ilaç vermez
Eliffff Emrevildan bunu veren kişi doktor sonuçta canım.bizlerden çok daha iyisini biliyor :) doktoruna güvenmelisin.bende antibiyotik kullandım enfeksiyon için hiçbi problem yok çok şükür