YunSer TnE_ bende beylikduzundeyim ama avcılar hospital Aliya hanıma gidiyorum. Kadın benim erken doğum riski var diye tatilini erteledi. Çık ilgili Bi doktor tavsiye ederim
ecevecev21 Aslielis Ahmet beyin soyadı nedir ve nasıl ilgili mi bende 33.haftadayım hala doktor bulamadım çok gerginim😭
TnE_ Aslielis medilife a yakınım bende orda Ali beyi önerdiler bir de ama karar veremiyorum bi türlü. Bir de Avcılar Anadolu hospital de mehtap hanım hakan ve ozcan bey iyi dediler. Cuma günü kontrolüm var ama lime gideyim bilemedim
Aslielis TnE_ evet ali beyede bi kere gitmiştim o da iyi karar sizin ama ben erkek doktora gitmenizi tavsiye ederim çünkü kadın doğumda erkek doktor daha iyi kadınlar fazla ilgili olmuyolar