Merhaba arkadaşlar sol elimde parmaklarımda avucumda parmak uçları ve bazen kolumun tamamında uyuşma var ve neredeyse sürekli. Ağır bir iş yapmama da gerek yok durduk yere de uyuşabiliyor. Sizde de oldu mu bir kadın Doğum uzmanı normal olduğunu söylemişti ama ben baya rahatsız olmaya başladım hissiszleşiyor bazen ve korkuyorum kalp ile alakalı birşey olmaz inşallah. Yardımcı olur musunuz?