Ayskem benim erken doğum riskim olduğu için 28den beri giriyorum iki haftaya bir Nst için ayrı oda var uzanıyorsunuz göbeğinize iki tane cihaza bağlı bir şey koyup lastikle sıkıştırıyorlar biri bebeğin kalp atışını diğeri sancıyı ölçüyor hemen baş ucunda bi alet var sürekli bebeğin kalp atışını dinliyorsunuz o da kayda alıyor alttan kağıt çıkarıyor 15-20 dk sürüyor tansiyon falan da ölçtürüp doktora götürüyorsunuz işte bence güzel bi şey sürekli bebeğin kalp atışını duyuyorsunuz ve görüyorsunuz atım hızını