Songunler Hafissee hahaha yap canım iyi olur😂😂 tek seferde 20 kere yapsan gun icinde 5 kere tekrar etsen 100 oluyo 😂 tek seferde o gobekle zor olur 100 200 zaten
Buseninannesi_21 Hafissee Squat yürüyüş ve hurma öneriyorlar son günlerde yani olmazsa meryem ana otu diyorlar bende denicem 38 de inşAllah normal doğumu çok istiyorum. 😊
csmgh Hafissee Günde 2 bardak ada çayı,banyoda squat,merdiven çıkıp inme,göğüs ucu masajı,korunmasız ilişki,plates topunda zıplama,günde 9 tane hurma. Bildiklerim bunlar. 😬 Sağlıkla gelsin minik inşallah. 🤗🥰
Akturk93- Hafissee otellerinki açık diye biliyorum ama :)) bende çok işe yaradı bir gün önce hamama gittim ne sancım ne açılmam vardı gece sancı başladı 2cm açılma oldu sonrasında derin nefes alıp verdim sancı esnasında 45 dk da 11 cm açıldım pat diye gelmişti :) inşallah sizlerinde doğumu böyle kolay ve acısız olur
Miumiu snglysl Ayy İzmirdeyim ben de yanıyor burası dışarısı 39 gösteriyor hissedilen kim bilir kaç klimanın karşısında patates çuvalı gibi yuvarlanıyorum kalkıp biraz iş yapayım da hareket olsun bari diye kalkmaya çalışıyorum😂😂
Akturk93- Hafissee hamam işte göbek taşında bayaaa oturdum 38+4 tüm valla derin nefesde çok işe yarıyo
Seyda32 Bende 37+5 oldum. Doktorum önümüzdeki pazartesi dogurabilirsin dedi. 1 cm açıklık demedi yumuşama var dedi ne demek açılmadan farklı birseymi anlamadım o heyecanla unuttum sormayı 🤦 kız bebekler erken geliyor bakalım. Allah yardımcımız olsun