emineaktas hayır erken doğum falan olmaz inanma öyle söyleyenlere, benim de karnım çıktığından beri hep aşağıda şuan 34 haftalığım ve erken doğum gibi bir riskim yok, yapısal bir durum demişti doktorum, kiminin yukarıda olur kiminin aşağıda olur. Var öyle ay erken doğurucaksın o göbek niye öyle aşağıda aman dikkatli ol diyen kendini akıllı sananlar,. Hiç takılma moralini bozma 💗