Hzlcvkbbrsln Merhaba hanimlar 31 haftalik hamileyim bebegime sisterna magna tanisi konuldu beyninin ense bolumunde olmasi gereken bosluk olcusu 10 mm iken benim bebegimin 13 mm cikti riskli gebelik bolumune sevk edildim. Bu sekilde tani konulan var mi ?
Gulbicil Hzlcvkbbrsln ne olduğunu bilmiyorum yalnız siz detaylı ultrason yaptırmışmıydınız? Bu durumu çok geç öğrenmişsiniz
parasetamoll Hzlcvkbbrsln omurilik sıvısının bulunduğu normal bir yapıdır. Bahsettiğiniz bulunan bir yapı tanısı mega Sisterna magna diye biliyorum eğer bi trizomi bozukluğu yoksa tek başına birşey ifade etmez
AKA Hzlcvkbbrsln merhaba bana da aynı teşhis konuldu. Sizin bebeginizin durumu nedir. Bana ne onerirsiniz. Lutfen yardim edin. Doktor kafami karıştırdı.