hamileanne12
Bebeğin durumuna göre değişiyor malesef ama ana kriterler ; Kendi kendine nefes alıp verme ve beslenme esnasında nefesinin tıkanıp tıkanmadığına göre karar verecekler . Zaten fanustan da çıkınca hemen vermiyorlar tedbir amaçlı 24/48 saat daha takip ediliyor ki edilmesi de lazım . Benim kızımda kademeli ilerlendi önce kendi başına nefes alıp vermesi nasıl diye belirli dakika aralıklarıyla fanusu çıkardılar nefes alması düzenli olunca fanus çıktı, sonra beslenme denemesi yapıldı fanussuz onda ilk ½ denemede çok yorulmuş tıkanmış biraz ara verildi denemeye sonra yine denendi ve problem olmayınca fanus tamamen çıkıp 2 gün daha tedbir amaçlı kaldı ve taburcu olup evimize gittik . Çok geçmiş olsun, inşallah sağlıkla taburcu olup evinize gelsin minik 🤲🏻🐣