Ben bu cumartesi 40+0 oluyorum. Dün kontrolümüz vardı herşey normal. Ne sancı ne başka bir şey var. Suyu çok iyi ama kilosu önden gidiyor ve bu durum beni korkutuyor normal doğum aşamasında. Şimdi diceksiniz ki eee sorun ne burada. Doktorum cumartesi günü gel suni ile başlayalım kırktan sonrası tehlikeli hemde kilo aldıkça normal doğum zorlaşır dedi. Ama çevrem de 41 bekle 42 bekle o gelecek zamanı bilir dedikçe kendimi kötü hissediyorum. Sanki zorla dünya ya getirmeye çalışıyormuş gibi. Ama düşündükçe ya kakasını yaparsa, ya yerse diye de kafayı yiyorum. Ve napacağımı bilemedim. Şuana kadar doğum belirtisi olarak sadece hafif bir lekelenme ve bir cm kadar açılmam var o kadar. Siz olsanız bu durumda ne yapardınız ? Aşırı ikilemdeyim. Ve kendi sancım gelmesi için elimden ne geliyorsa yaptım ama yok olmuyor. Hatta dün doktorum bir kür verdi onu da yaptım ama yine yok yine yok.