SaskinAnne 35+1 çift yumurta iki erkek bebek bekliyorum. İlk zamanlar bulantılar , sonraki zamanlarda kese etrafında kanama oldu bir hafta sonra geçmişti. 22 haftada serviks kısalması, akabinde yaklaşık 3,5 aylık ev istirahati( ki çalışan biri olarak çok sıkıldım ama bebeklerim için herşeye değer)ile devam eden süreç. Şuan kocaman bir karın , feci durumda bel fıtığı, şişmiş ve terliğe bile sığmayan ayaklar. Yatakta dönememe, uyuyamama, yürürken kaplumbağadan bile daha yavaş vs. sancılarım çıkmaya başladı nst de artık. Doktorum şuan bile alabiliriz diyor ama ben 36 yı doldurmalarını istiyorum ve haftaya inşallah 36 yı doldurunca yavrularıma kavuşacağım 🤗