Gulgulecc Kizlar 18 haftayadim bugün ebe çağırdı ilk dozu vurdu 20 den sonra biliyordum ben aşı vurduurp kolu ağrıyan varmı suanlik bende birsey yok
Meless Gulgulecc benim ilk dozda ilk gün ağrımadı ikinci gün spor yapmış hamlamış ağrısı oldu abartılacak gibi değildi. 2.dozda hiçbir ağrım olmadı
Melike Gulgulecc Vurulunca bendede bişey olmadı ama akşamına kolum ağrımaya başladı. Biliyormuş gibi yatacağım zamanlar sızlatıp uyutmuyordu 3 gün sürdü 😞
Hldsltn Hangi haftalarda oluyor aşı ben daha olmadım 24. Haftadayız tamamen unuttum doktora da aylık periyotlar da gidiyorum unutuyorum sormayı
Gulgulecc Hldsltn vallaha canim 18 den sonra ilk doz yapılıyormuş ilk dozdan 4 hafta sonra 2. Doz ebe söyledi banada bugun
Zkygmsbtr Gulgulecc ben dün oldum 20.haftada ilk başta ağrı yok bi kaç saat sonra ağrımaya başladı üç gün sürer ağrısı dedi bana