Merhaba kızlar öncelikle hepinize iyi günler mutlu haftalar diliyorum benim problemim şu benim son adet tarihim 24 Mayıs ben düzensiz adet olan biriyim yani bazı aylar 40 gün bazı aylar 35 günde bir adet olabiliyorum Haziran ayının 19unda ben rahatsızlandım ve hastaneye gittim diğer testlerin yanında gebelik testi de yaptılar negatif çıktı ilaç kullanmadım belki hala olabilir şüphesi ile ardından 23 hazıranda ben evde gebelik testi yaptım  sonuç böyle çıktı 24 Haziran günü ben kadın doğuma gittim yumurtalıklarıma baktı ve yumurta tembelliğim olduğunu söyledi folik asit başladı polisliktik over hastası olduğumu söyledi bende ovilasyon testi aldım geldiğinde testi denemek istedim çalışıyor mu diye ve denedim denediğimde adetim gecikmişti zaten  testin sonucu bu şekilde teste ne oldu anlamadım ve bugün hala adet olmadım olacakmışım gibi de hiçbir belirti yok bana ne oluyor lütfen fikirlerinizi söyleyin çok bugün yumurtlama mı oluyor anlamdım