Gglbz95 Gaziantep Nizip Adn hastanesinde normal doğum yapan var mı? Varsa hangi doktordu? Görüşlerinizi alabilir miyim?
Zehraumut Gglbz95 ben doğum yapmadım ama Mehmet Çelik doktor çok iyiymiş benim akrabam gidiyor ona bende gidicem bakalım bende haber veririm