11 haftalıkken karnım da kalbi durdu 13 haftaya kadar fark edilmedi ilk gebeliğim di bütün testler alındı bütün tetkikler yapıldı bı sorun olmadığını sadece sağlıklı bir gebelik olmadığını söylediler kürtaj oldum şuan tekrar hamileyim ilk öğrendiğim gibi doktor corasprin ve progesteron başladı önlem amaçlı ve tekrar 11 hafta içerisindeyim yaşadığım korkuyu anlatamam çünkü bı sebep sunmadilar ki önlem alınsın ya tekrar aynı şeyi yaşarsam diye ödüm kopuyo sadece dua et Allah a sığın bide tehlikeni atlatinca bişey dağıt ben öyle yapıcam Allah yardımcımız olsun 😔