biranne_1 Kızlar 2 gebeliğim ilk gebeliğimde 3 doz tetanoz aşısı oldum .. bu gebeliğimde tek doz yeterli dendi … Dr 5. Ayın içinde olabilirsin dedi ama hafta söylemedi 20 haftadayım . Sizler kaçıncı haftada oldunuz ??
Mucize_ Haftamda oldum . Sağlık ocağı beni aramadı ben kendim gittim. Yani şöyle diyim ben 8. Haftamda bildirmek için sağlık ocağına gittim bana şu gün gelin dedi gitmeden öncede aramadılar ama ben verilen günde başka bi şehirde misaifr olarak gittim. Sizde 21. Haftanızda gidiniz ayrıca ağrı sızı olmasın diye eve gelince hemen buz uygulamasınyapınız ben öyle yaptım hafif bi ağrı oldu normalde burada çok abartıyorlardı öyle bi ağrım olmadı
biranne_1 Mucize_ bana bildirdiğimde 19 da falan yaparız dedi o hafta yaklaşınca Dr sor dedi Dr da 5 ayın içinde ol dedi 🤷♀️ Aklım karıştı herkese Farklı zaman mı veriliyor ki