Rojbin kesinlikle baska bi doktora daha git banada dedi korkuttu benim piskolojim bozuldu onu kilifina uydurmak icin yapiyolar devlete oyle hesap veriyolar sezeryan yasak oldugu icin ben baska doktora gittim oyle bise yok ve bana dediki siyahlara bak buralarda su yok bebegi goremiyorum dedi diger doktor da suyun cok iyi siyahlar hep su dedi ntsye giriyorum zaten duzenlii suyun az olsa bu kadar iyi ntsn cikmaz ntslerin mukmmel dedi. Ve eski pislik doktorda cok iyi diyodu ntslerime. 15 gun oluyo doktorumu degiseli 36. Haftadayim belki benim cocugum 36. Haftaya kadst bile karnimda duramicakti erkenden alicakti korkutup ne insanlar var hepsine guvenmeyin ve eski dr diyoki havuc suyu ic suan suyum azalmis olsa bebegimin harektleri bu kadar iyi olmaz ve beni coktan sanci tutmasi lazimdi bide oyle bi soylediki allah allah bacaklarindan assagiya su aktimi bebegi goremiyorum dedi serefsiz