Minikpandaa Merhaba kızlar dün doktorum daha önce hepatit b aşısının olup olmadığımı Sordu değerlerim çok düşükmüş ama ben olduğumu hatırlamıyorum 14+4 haftalığım olmanda bi sakımca yok dedi ama olanlar var mı önceden mi oldunuz bilgisi olan 🙏🏻
EczSinemltnlk Minikpandaa Nikah işlemlerini gerçekleştirirken sağlık ocağında uygulanıyor diye biliyorum ben,bağlı olduğunuz sağlık ocağı ile dilerseniz bir görüşün
Morvy Minikpandaa bende gebelikte vuruldum hiçbir sakıncası yok sizde vurulabililirsiniz. Bence tetanoz aşısının vakti gelmeden vurunun iki doz oluyor ve 1 ay arayla oluyor
Minikpandaa EczSinemltnlk o esnafa söylediler Zaten biz evlendik ama Nikah kıyamadık şimdi yapıcaz da öyle söylendi alıp yaptırmak gerekiyor
Minikpandaa ZumrutHanim değerler düşük olursan iyi olur dedi sadece ben de olmayı düşünüyorum çünkü ilerleyince karaciğer e ünite ve kronikleşiyor o yüzden gerek yok riske atmaya diye düşünüyorum 😊
Minikpandaa ZumrutHanim kan vermiştik sonuçlara bakıp söyledi canm sarılık hepatit b olsan iyi olur dedi