Destinaa Kızlar ilk gebeliğim 33.haftaya yeni girdik dün gece hani adet olacakmış gibi kuyruk sokumunda belinde ağrı olur ya onu yaşadım geçti sonra bu sabah yine yaşadım bu ne oluyor ? Doğuma mı işaret yoksa 😳
VisaliNur Destinaa benim de 35. Haftadan sonra olmuştu o tarz bi ağrım canım rahim yavaş yavaş kendini hazırlıyor demişti doktorum şuan 39+3 olduk hâlâ ara ara devam ediyor o tarz ağrılar.
Ozge0200 Destinaa ben 32 haftalığım 31 birden beri ah ı öyleydim enfeksiyon falan sandım pazartesi kontrolüm vardı nstye koydu sancım çıktı serum taktı geçmedi sürekli çıktı pazartesinden beri yatıyoruz erken doğum diye durdurmaya çalışıyorlar canım ihmal etme git baksınlar ne olur ne olmaz
Seminn Destinaa bende 34. Haftamdayım 4 5 gündür günde bir kere adet olacakmışım gibi kasıklarıma agrı girip sonra belime vuruyor agrısı 10 dk felan sürüyor ilk gün çok korktum ne yalan söyliyim pazartesi muayenem var merek ediyorum neyin nesi bu diye
Meless Destinaa yok canım ben 1 kere yaşadım o da bebek sertleşti karnımda. Karnım geriliyor gibi oluyordu uyudum uyandım geçmişti doktorum dinlenince geçerse yalancı kasılmadır korkma dedi
Destinaa Ozge0200 ay gerçekten mi şuanda da belim ağrıyor yatıyorum sizin ağrılarınız nereye vuruyordu
susam_18 Destinaa benimde bugün sancım çıktı önemli bir sancı değilmiş bebek ittirdiği için sancım çıkıyor. Doktorum lütfen kalkma dedi. Bebekte iri. Bugün hastane sandalyesinde oturamadığımı farkettim artık.