Şöyle düşün bebegın ciddi Bi problemi varsa takıbını perinatoloji yapıyo bide Allah korusun belki Bi sorun olursa doğumdan sonra hemen müdahale gerektiren işlemler oluyo en azından müdahale edilir ben diğerlerini yapmadım sadce 2li ve genel tarama yaptım