demirmommm Merhaba , sabahları bir tane yarım 2 mg’lık Zofer alıyorum ama ona rağmen bulantım gün içinde oluyor. 13+1 deyim , doktorumda ilacı bırakman lazım artık dedi. Bırakırsam hiç dayanamam. Siz kaç ay kullandınız ilacı bebeğe bir zararı oldu mu ?