Gmz41 Merhaba kızlar 37+2yiz bugün, dün gece aşırı batma ve baskı yaşadım. Bu sabah da aşağıda çok baskı hissediyorum ve sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyorum. Bebeğim kanala mı girdi acaba bunu hissedebilen var mı ya da belirtileri falan var mı?
Melekmehmetmadan Gmz41 evet benimde aynı pazartesi kontrolde kana girmiş dedi kilo aldıkları için baskı yapiyor dedi sizinkinkac kilo acaba 🤲🥰
Mervee5959 Gmz41 bende 36+6 dayım 35 te kanala girmişti ama oturup kalkarken aşırı zorluyor alttan baskı yapıyor gece uyurken sağa sola dönerken bacaklarımı zor açıyorum
Kevserrrr1 Gmz41 aşırı baskı yapıyor yürürken bile kasıklarımı tutuyorum. Ara ara şiddetli kasık ve bel ağrısı yaşıyorum bu sefer geliyor galiba diyorum sonra yine geçiyor doktorum devamlı yat dinlen diyordu. Artık ayaklan ağrını getir dedi 😬😬 37+4
Fnddd Olabilir bende 37+3. 37+1 de baskının arttığını, şu pelvis agrısı dediklerinin arttığını hissettim hatta şimdiye kadar olan baskı değilmiş falan dedim. Dün kontrole gittim bebek baş aşağı kanala yakın sancın olursa %50 dogurursun bu hafta dedi ay😂😂
Gmz41 Fnddd Benim nişanım geleli iki hafta oldu her an doğacak diye beklemekten kafayı yedik 🤦🏻😄 Ama dün gece baya farklı hissettim yani bakalım bu hafta doğuracak miyiz 🤔
Gmz41 Melekmehmetmadan Benim de pazartesi günü kontrolüm vardı kanala girmemişti daha 3 kiloydu tam ☺️ Yarın tekrar kontrolüm var bakalım
Gmz41 Mervee5959 Kevserrrr1 Nfeyza Hepinizin kanala gireli bir iki hafta olmuş kızlar demek ki kanala girince hemen gelmiyor bu bebisler 😄 Benim de bugün hafif hafif sancılarım var ama sıklaşır mı bilmem
Nfeyza Merhaba benimde 36. Haftada kanala girmişti ara ara asagi kısımda baskı hissediyorum. Simdi 38 olduk gün içinde bir iki defa aynı hissi yaşıyorum
snglysl Gmz41 36 haftada kanala girmişti. 39 haftalık olduk hala beklemedeyiz 😂 doktorum kafası beklediğimden aşağıda dedi amaaa açıklık sancı nişan hiç bi belirti yok 😂 yavrum kaldı içerde 😂😂
Miumiu Gmz41 Ben de 38+3 üm. Dün muayenem vardı kanala yönelmiş ama daha girmemişti. Zaten göbeğim falan da düşük değil. Ama dün gece oğluşum hareket ettikçe vajinamda efsane bir batma ve dolgunluk hissi yaşadım. 1 cm açıklığım var ama sancı kasılmam hiçbir şey yok yaa. Haftaya kadar açıklığı arttırmam lazım😂😂