Leylademir Yakın tarihte Sakarya adatıp Hastanesi’nde sezeryan doğum yapan anneler var mı? Varsa tecrübeleri neler oldu öğrenmek istiyorum Çarşamba günü sezeryan olacağım adatıp Reyhan hanım’da
Sevde-54 Pazartesi günü sezeryan doğum yaptım adatıpta reyhan hanımda gayet memnunum zaten ilkide orda olmuştu 3 yıl önce hiç bir sıkıntı yaşamadm
Sevde-54 Leylademir Amin inşallah 🤲🏻 Pazartesi öğlen 1-2 arası doğum yaptım Salı akşam 6-7 arası çıkış verdiler Sizde sağ salim kucağınıza alırsınız miniği inşallah 😊
Leylademir Sevde-54 amin inşallah 🙏 benim de Çarşamba günü olacak doğumum inşallah bende 1gece kalırım evde bi çocuğum daha var aklım onda kalır hep😔
Sevde-54 Leylademir evde bir tane daha olunca öyle oluyor bende gelip gidebilirsin demesini bekledim gelemedi çıkmama yakın 2 acil sezeryan geldi onları bekledim saatler geçmek bilmedi 😒
Sevde-54 Meryemm1212 ameliyathaneye kimse giremiyor sizinle tabi ama odada doğum öncesi görümcem eşim annem vardı doğumdan sonrada geldiler bi sıkıntı olmadı