Kızlar 20haftalık hamileyim.geceleri sanırım kendimi kasıyorm cünkü su an cok belirgin bi göbegim yok ara ara uyandıkca belimde karnımda bacaklarımda agrılar hissediyorm hep dayak yemiş gibi kalkıyorum geceleri.normalde cok deli yatardım sanırım şimdi bebege bişey olur korkusuyla uyuyorum 😔sol tarafa yatmak daha iyi dediler sürekli sol sag dönüp duruyorm farkında olmadan