'‘30.06.2021 tarihinde resmi gazetede yayımlanan genelgede hamilelere verilen idari iznin Sağlık Bakanlığı ve Mit çalışanları hariç tutulmasıyla alakalı benim şikayetim. Salgının başından beri ön saflarda çalışmaktayız. En çok biz risk altındayken neden hariç tutulduğumuzu anlamış değilim. Geçen sene salgının başında Dilek hemşiremizin vefatıyla tüm hamilelere verilen bu iznin sağlık çalışanları hariç tutularak devam etmesi hiç adil değil. İlgili makamların bu yanlıştan bir an önce dönmesini hakkımız olan izne tüm hamile çalışanları dahil etmesini bekliyoruz.’'
Yazdım örnek olarak kalsın burada