Kısmet olursa, Kızım olacak adı afra 🌸❤️30+0 olduk şükür. Ödem yok, hiç kilo almadım 2 kg verdim. 28+3 kontrole gitmiştim 34 cm 1150 gr dı. 1 hafta geriden geliyo ama sorun olmaz dedi. Çünkü hala kusuyorum beslenme sorunum var. Alışverişi yarı yarıya yaptık bayramdan sonrasına tamamlarız. Odasını seneye yapıcam, 1 sene yanımda yatırcam anne yanı beşik alıp. Öyle işte rabbim saglıkla kavuşmamızı nasip etsin🥰❤️