Ysmn211 https://resimyukle.link/i/0l5Uz Kızlar ignenin üzerinden yaklaşık 45 saat geçti. Ovulasyon testim öncesinde de koyuydu hâlâ da koyu. Yumurtam çatlamadı mi acaba? İğnenin ilk günü kasık ağrısı vardı şimdi bir şey yok.
Zeynepylmaz92 Ysmn211 igneyle berabr ov. Test kullanlmz ignede hcg var bu yzden zten çift koyu czgi ckar yani en iyisi doktr kntrolnde çatlamşmı diye takibi yapmn