2 kere sezaryen oldum ikisi de çok rahat geçti çok şükür. Birini genel anesteziyle digerini spinal+epiduralle oldum. Hiç öyle korkulacak bir durum yok. Spinal çok daha rahat. Ben güle oynaya girip çıktım resmen. Nasıl bittigini bile anlamadım. Bebegi çıkarıp bana gösterdiler sonra yan tarafta ilk muayenesini yaptılar ben bebegi seyrederken benim dikiş işlemi bile bitmiş. Doktorum bitti bu kadar diyince şaka yapıyor sandım. Sadece ilk ayaga kalkma yürümede biraz zorluk oluyor sonrası kolay