Herkese merhaba , öncelikle aile hekiminin bir ay önce yazdığı ferrum kan ilacini kullanmaya başladım fakat bir iki hafta sonra ellerde yüzde ve ayaklarda anı şişliklerim başladı ben yemeklerden kaynaklıdır diye düşünüyodum fakat ilacın yan etkiler kısmında bu belirtiler yaziyo ve kullanmayı bırakın diyor ben şimdi ne yapacağım yani bu nasıl sorumsuzluk doktora söyledim ama beslenmenden kaynaklıdır dedi ama bana ilactandir gibi geliyo aynı belirtileri yaşayan oldu mu yoksa aile hekimini sikayet edecegim