Dış gebelik yaşıyorum hem kürtaj oldum hemde bir kez kemoterapi ignesi vuruldum. Kafamda deli sorular var korunmakla ilgili çevremdekiler korunma kürtaj oldun hemen çocugun olur diyor fakat kemoterapi ignesi vuruldugum için tedirginim sizce ne yapmalıyım başına gelenlar söylesin lütfen