Dorukannesi evet masum ufurum bizde ki de ufak bi delik var ama o da normalde olabilen birseymis dogudugunda 3 aylık 6 aylık 1 yas ve 1,5 yasta goturdum en son doktor artik gelmenize gerek yok cunku bu bi hastalik degil ve tedavisi yok her insanda olabilir dedi. Cok gecmis olsun sizede Rabbim sifa versin bebislerimize ama hic korkmayin dedigim gibi bi hastalik degilmis bu