Bence ölçerler sonuçta çok çok basit bir şey. Ben Ankara’da yaşıyordum kaydım oradaydı ama hiç gitmemiştim. Adana’ya taşındım kaydımı buraya aldırdım hamilelikle birlikte kontrollere gitmeye başladım. Tam tetanoz aşısı olacağım zaman ailemin yanına gittim ve kaydım olmadığı halde durumu izah edip Ankara’da oldum aşımı hiç de sorun çıkarmadılar