Ebru-Ebru Merhaba bacılarım. Bugün 3′te doğuma gireceğiz inşallah. Bize dua eder misiniz🙏🏻 Hepimiz sağlıcakla sağ salim kavuşalım yavrularımıza inşallah🙏🏻🌺
Ebru-Ebru Kyr321 inşallah canım. 37+2′yiz. Preemlaksi oluştu bende. O yüzden bugün mecburen alacaklar