Keskinn07 canm ben 7 haftada gttim keseyi zor gördü doktr on gün sonra gel dedi 9+5 te dün gittim cnki boş gebelikse 10. Haftayı grçmemesi gerek. Baska doktora gittim cok korkuttu beni doktr ultrasonla baktı kanama oldmu felan dedi yine korktum yani bebrk yokmu smdi dedim dedi alttan bakalım ilk gittigimde demşti kadın dedm öadem kücük gerek yok ama 9+5 te de yaptırmazsam muallakta kalıcaz yaptırdım hiç bi sıkntı olmadı gayet bebekte kalp atışlarını duydum 🙂 darısı tüm bekleyenlere inşallah