Öncelikle herkese merhaba yazıp yazmamakta kararsısızdım biraz neyse gecelim doğum hikayeme 😊 bundan 2.5 ay önce son kontrollerimdi artık 37+2 idim nisanın 7’sinde kontrolüm vardı neyse kontrolümü oldum daha sonra nst’ye bağlandım işte nst’de tansiyonum yüksek çıktı 140/100 dü tansiyonum yüksek çıktığı için yatışıma karar verildi bu arada devlette doğumumu gerçekleştirdim neyse yatışıma karar verildi bu arada refakatçi kabul etmediler pandemi dolayısıyla işte yatışım olduktan sonra ilk bi saat doğumhane bekletildim daha sonrasında servise çıktım ertesi sabah yani 8 nisan tekrar doğum gerçekleştiricez dedi doktorlar doğumhaneye indim sizi hazırlıyorlar doğumhanede yalnız doğumhanede yanınıza hiç birşey alamıyorsunuz yasak yani benim bütün eşyalarım servisteydi daha sonra eşyalarımı alması için eşimi aramışlar neyse ben doğumhane deyim saat 9 10 gibi daha sonra sürekli nst ye bağlandım işte açılma olması için rahimi me ufak parça gibi bişey taktılar 2 cm açıldı onun öncesinde hiç açılmam yoktu sürekli açılma var mı yok mu bakıyolar bu arada yemek yemek su içmek falan yasaktı doğumhanede ertesi gün 9 nisan gece yani ogün işte banyo yaptırdılar bana 10 nisanda gece 12.45 de doğumum suni sancı verdiklerini bana söylememişlerdi gerçekleşti suni sancıyla çok çektim o sancıyı öyle böyle değildi tam 2 3 saate yakın çektim suni sancıyı normal doğurdum tam 2 yerden dikiş atılmıştı bana 1.5 saate yakın doğumhanede bekledim daha sonra servise çıkarttılar bu arada neyse ama çektiğim sancıya değerdi herşeye bedeldi o ilk görüş tarifsizdi tarif edilemezdi tam saat 2 3 gibi eşimi aradım işte eşyalarımı getir ben doğum yaptım diye tam 3 kilo 95 gram doğdu benim canım oğlum doğduktan hemen sonra küveze aldılar tam 5 gün küvezde kaldı solunum sıkıntısı ve sarılığı vardı ve canım oğlumu aldıktan sonra dünyalar benim olmuştu mutlu sonla hastaneden ayrılmıştık… Biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin. Sormak istediğiniz varsa eğer cevaplarım 😊😊