Kızlar 28 haftalık olduk artık geceler haram olmaya başladı o tarafa dönüyorum olmuyor bu tarafa yatıyorum olmuyor en fazla 5 dk uyuyabiliyorum uykular bölük pörçük oldu rabbime hamd olsun evlat verdi bize çok şükrediyorum ama gerçekten mide bulantıları bitti bu uykusuzluk olayı çok zorlamaya başladı sanki çocuk da rahatsız oluyor gibi hissediyorum benim gibi olan var mı :(