Btl1816 aynen bu sözlere uyarak 4 takımla gittim. Ameliyattan sonra pijama takımının üstünü giydirdiler sonra çıkınca da bezliyorlar o zaman altını giydim. Ertesi gün de başka bir pijama takımı giydim gecelikleri geri getirdim. Her saat yürümen gerekiyor geceliktense pijama karnını ve beZi tutuyor daha rahat. Aşırı kanama falan olduğu yok sabahına normal ped koydum dependleri bile kullanmadım