Linaeliff Simdi son dakika haberlerinde ve memurlar.nette gordum sadece 60 yas üzeri çalışanlar ve gebeliğinin 24/32 haftasi arasında olanlar idari izinli sayılmaya 1 temmuzdan itibaren devam edecekmiş.yeni genelge yayınlanmış 30 haziran tarihli Hadi gözümüz aydın 😍
Ayca0909 Linaeliff peki bir sey soracagim 32 hafta 37 ye kadar calisabilir raporu alsam işe cagirirlar mi acaba
ikicocukluannee Linaeliff lütfen riskin en fazla yaşayan SAĞLIKÇILARIN muaf tutulduğunu da yazın . Sizler için hayırlı olsun
Defne34 Linaeliff genelgeye bulamıyorum ya mudur ınsıyatıfınde mı peki eger oleyse bıızm kı vermez 😢 10 yas alti cocugu olanlara da vermedı ama dıger mudurler verdı haksızlık resmen ama napalım
Milenka Ayca0909 evet zaten raporu çalışabilir aldığımız için gitmemiş gerekiyor. Bnde idarinizindeydim 32.haftada çalışır raporu aldım devam ediyorum
Linaeliff ikicocukluannee inanın bu ayrımcılığa yazacak bisey bulamiyorum cok anlamsız cok yorumsuz..sizlerde can TAŞIYORSUNUZ cok adaletsizlik olmus.su sıkıntılı günlerde bizi ayakta tutan saglikcilara elimizden bisey gelmiyo ya inanın çok kızıyorum
Gingergirl Gerçekten inanılmaz, sağlık çalışanlarının hariç tutulması😞istifalar da açılmışken neden idari izinleri ellerinden alınıyor, anlaşılır gibi değil. Asıl onların idari izinleri devam etmeli risk altında olduklarından😕
Kereminannesiiiiiii Gingergirl amaç o olmuş zaten işine gelmiyorsa istifa et der gibi hepimiz günlerce bu kararı bekliyoruz ben hem kronik hasta hem de hamileyim kendi adıma sevindim aşı da olmadım çünkü ama bir o kadar size yapılan bu haksızlık karşısında üzgünüm umarım dönülür bu hatadan.
iremgun tugba_44 sağlıkçılar da özel sektör gibi aşırı saçma yani. Ben cimere de yazdım 24.haftamda haftaya 32 oluyorum daha yeni cevap geldi🤣🤣 hayır yani bunun amacı risk olduğu içinse en büyük risk siz sağlıkçıların geçtim kendimi (özelde çalışıyorum) yani size nasıl verilmez anlamıyorum. Hayırlısı diyoruz ne diyelim. Rabbim güç kuvvet versin sizlere🌸🍀
Emineer Kızlar ne olursunuz instagramdan sağlık bakanlığına girip oradaki şikayet için bir link var. Oraya mesaj atıp çoğunluk oluşturalım belki sesimizi duyarlar