Merhaba arkadaşlar benim nişanım geleli 7 gün oldu ilk gebeliğim olduğu için emin olamam diye ilk gelen nişanım mı diye resmini çekmiştim doktoruma gösterdim evet nişanın gelmiş demişti 2 gün devam etti. Ve sonrasında hala daha ara ara gelmeye devam ediyor 1 hafta geçti biraz önce yine aynı nişanım geldi. Anlam veremiyorum bu normal mi? Tamam nişanı gelip 1 günde doğum yapan da varmış 1 hafta sonra da ama sürekli nişan geleni duymadım. Doktorum 30una kadar doğum yaparsın demişti hala gelen giden yok 3 cm açıklığım var şükürler olsun yine herşeyim iyi olması da sevindiriyor beni ama nişan konusuna takıldım baya varmı bu durumu yaşayan benimle paylaşır mısınız 🤔🙄