-Zeynepakms- kesinlikle katılıyorum. 1 senedir covid yoğun bakımdayım arada bir rotasyona girip güya dinlendirdiler ama herkes esnek mesai çalışırken sağlıkçılar gün aşırı nöbet tuttu izinler iptal oldu millet evden çalışırken covidle burun burunaydık yurtta kaldım sırf aileme götürmiyim diye ve şimdi hamilelere reva görülen bu. En çok emek verene en çok uğraşana bu. Ki bu izin hamile bir hemşirenin covidde vefatından sonra çıkan bir izindi. Ama gel gör ki devran değişti yine en ön safhada tek de değil o daha doğmamış bebeklerimizle hala devam et diyorlar.