Mervekaynak Merhaba hanımlar. 40 gün oldu doğum yapalı.. sezeryan dikiş yerinde bir soyulma var ve orası akıntı gibi bişey yapmış. Kötü kokulu bir akıntı acı ağrı yok tesadüfen gördüm sadece neden olur bilginiz var mı