deletedmom42 Kızlar 21 hafta bitti 22'nin içindeyim tek yumurta ikizi benim bebisler ama hicbi haraketlerini hissetmiyorum daha normal mi acaba bu durum ?? 🤔🤔
esrmhmt deletedmom42 bende aynı 22 nin içindeyim ama hissedemiyorum yada karnımızdaki diğer hareketleri normal sanıyoruz, ama 25 e kadar hissedersin dediler🤔
MelikeAkyzeliker deletedmom42 gayet normal ben 28. Haftaya girdim şurada 4-5 gündür net hissediyorum o haftalarda hiç hissetmiyordum zaten
GncicekM deletedmom42 canım zaten çok belirgin bi hareket hissedemezsin benim ı zamanlar sadece içimde hafif bi gıdıklama gibi his oluyodu. Erkeler zaten çok az hareket ediyo. Bizim ikizlerde 28deyiz hala az oynar ama oynayıncada uyutmuyolar ☺️☺️
SelinTrkan deletedmom42 ben şuan tekmelerden uyuyamıyorum ne tarafa yatsam vuruyo bu gece hiç uyumuyo benim kız
deletedmom42 esrmhmt insallah canim bakalim arada bi seğirme vs oluyo ama pek bebek haraketi gbi gelmiyo bana
Sev19 Ilk hamilelikse ve biraz kilo varsa çok normal merak etmeyin meyve suyu yada tatlı birse y yiyip solunuza uzanın
BarBeyzazer Bende çift yumurta ikizlerine hamileyim 24ten beri çok net hissediyorum normal yani korkma
deletedmom42 GncicekM bu haraketlerin erkek veya kızla alakasi varmi cidden bana hep bi erkek bi kiz dediler kesin bisey demediler hic detayliyi bekliyorum bu ayin 17sinde belli olcak insaallah 😊