Nfeyza Arkadaşlar selam, 38+1, ilk gebelik 3 gündür neredeyse hiç geçmeyen sağ kasık ve sağ bacak ağrısı yaşıyorum, cuma günü kontrolüm var. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Tek taraflı olmasını anlayamıyorum:(
Nfeyza Askumsal benim de kanala girmişti kasılma ve sancim varmis ama.acilmam yok, haftaya görüşelim dedi , bu hafta su yada nişan gelmezse