Aysrnn Arkadaşlar doğum yaptım genel anestezi ile ağrılarım var baya bebeğim yanımda değil küveze aldılar diz kapak ve kollarında morluk varmış başına böyle bir şey gelen oldumu çok üzgünüm bebişimi koklayamadim lütfen güzel mesajlarınizi bekliyorum..
MerveKaya38 Aysrnn Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim stres yapma bu günlerde gecer inslah ❤️ banada dua edermisin benim bebeğimde geliyor ağrılar tuttu bekliyorum duanda beni de unutma ,🤲🏻🌺
Simsekbebekannesi Aysrnn çok geçmiş olsun canım moralini yüksek tut cnm bnm sen Allah’ın izniyle inşallah hiç bişey olmaz
Busra333 Aysrnn canım imsallah geçecektir ben duymadım böyle bişey önceden ama çok ciddi birse olsa zaten saklayamazlar. Haftan da çok iyiymiş ama arada haftası tam olsa bile küveze alıyorlar duyuyoruz ama çıkacaktır kısa sürede 🤲🤗
Aysrnn Menekseyorulmaz bacak ve kolunda morluk olmuş o yüzden küveze aldılar canım moralim çok bozuk eşim baktı morluk kalmamış yok dedi yarın belli olacak
Menekseyorulmaz Aysrnn rabbim direk annesinin kucağına sağ alım aldırsın üzülmeyin desekte üzüleceksiniz ama kendinizi sakin tutun çünkü daha o minik fındık sizi emecek annesi 🌺🥰 çok geçmiş olsun ..
atlasinannesii Aysrnn sıkma canını her insanın başına gelebilir böyle bi şey moralini yüksek tut iyi ol ki bebeğin de iyi olsun annesi
Annelik-yolunda12 Aysrnn benim kızımın belinde vardı doktor anne karnındaki pozisyonundan dolayı oldu demişti ama geçti bir sorun kalmadı inş sizin de bebeğiniz çıkar bir an önce ciddi birşey olduğunu düşünmüyorum geçmiş olsun
Aysrnn Annelik-yolunda12 benim doktorda aynısını demiş canım ama bebek doktoru eşimin moralini bozmuş inşaallah benimde kucağıma almak nasip olur