Bundan 4 hafta önce 12 haftalıkken doktora gittim cinsiyeti söyledi 2 hafta sonra gel ikili taramayı yapalım dedi yaptı sonra iki hafta sonra gel 3 lü yüyapalım dedi bugünlere 15+6 olması gerekirken doktor yine 14 haftalık olduğunu söyledi yine iki hafta sonra gel diyor bu çocuk hiç mi büyümedi 2 haftada