Bsrakrm Kizlar sizce bu yeni acilan sakarya daki kadindogumu oneriyomusunuz yoksa ozel fikrimi degistirmemelimiyim kafam com karisik . Yeni oldugu icin daha iyi olabilir diyolar ama doktorlar ayni ortam yeni sadecee ????
Rzgr_123 Bsrakrm canım ben kontrollere giditlrum şu an çok memnunum özellikle Bülent şener çok ilgili bi doktor hatta bugün randevum var
Almila1 Rzgr_123 meraaba ben sakaryaya yeni geldim bu hastaneden serdar çimene randevu aldim ici nasil hastaneyi bölümü bulamamaktan korkuyorum
Meryemm1212 Almila1 Serdar bey çok iyi bir doktor umarım memnun kalırsınız, ilk giriş katta muayene yerleri girişte sorarsanız hemen gösterirler karışık değil :)
ZeynepUstaaa Sıra bulunsa iyide sıra bulamıyoruz ki en son 2 ay önce gittim o yüzden her ay özele de gidiyorum