NESLIHAN_ aynı ben. 26-27. Haftaya kadar kabullenemedim yavrumu. Şimdi 33. Haftadayım. Hala kusmalarım devam ediyor, bir de üzerine ellerim incindi sargıda, bacaklarım yükümü taşımaz oldu. Nasıl kabullenecektim ki? Hep dert ! Ama şimdi herşeye razıyım, yeterki sağlıklı olsun miniğim. Bunca zaman dayanmışım, birkaç hafta daha dayanırım. Sağlık versin rabbim. Hareketleri şiddetlenince karnında bir bebek olduğunu hatırlayacaksın. Öyle güzel ki…